dissabte, 5 de febrer del 2011

ANEM A VISITAR UN PLANETARI A L'ESCOLA!











5 comentaris:

  1. Dijous 3 de febrer vam anar a vore el planetari montat al gimnàs de l'escola i ho vam passar molt bé! Ens van explicar moltes coses de les estreles, la lluna, els planetes...

    ResponElimina
  2. ismael estaba encantado,decia que entro en una bola gigantesca que tenia dentro muchos planetas y estrellas,que buena manera de enseñar,!teneis ideas geniales,muchas gracias.

    ResponElimina
  3. L'altre dia Laia va començar a dir que havien anat al gimnàs i havien entrat per un túnel a una bola molt gran, que estava tota fosca i n'hi havia molts estels i la lluna. Xavi i jo ens miravem i vam dir: "Això és un planetari" i Laia: "Sí, una planeta". I nosaltres: "Però on estava". I ella: "Al gimnàs".
    Per la nit vaig entrar al bloc i al de la classe de les fantasmes vaig veure l'explicació: havieu muntat un planetari al gimnàs. Quina passada!!!
    Laia quan ho va veure al dia següent es va emocionar molt i va començar a contar cosetes.
    I avui quan l'ha vist al bloc de les tortugues marines ha dit: "Vam entrar al planetari i estava tot fosc i van eixir les estreles i la lluna i van eixir coses al cel, però no sabíem que eren ... I no vam dormir. Ens vam riure molt, jo i els meus amiguets. Estava xulíssim. Vull veure una altra vegada la planeta".
    Quina enveja em fan aquests xiquets!!! Jo vull tornar a escola!!!! Quina manera d'aprendre, passant-s'ho bé!!

    ResponElimina
  4. Guille empezó a hablar de que habia visto estrellas y ahora lo comprendemos....Seguir así subiendo fotos y videos...Un 10.

    ResponElimina
  5. :-) Que graciós saber el que us conten! M'encanta!

    ResponElimina